joi, 22 octombrie 2015

Cel mai recent viral: #lumeaeamea

     Hashtag-ul care asaltează internetul, fiind cel mai recent viral. De ce?
     Hai să aflăm împreună! "Lumea e a mea" reprezintă numele unui film românesc, care abordează o temă savuroasă despre care toți știm, dar nu și vorbim. Această peliculă își propune să scoată la iveală problemele adolescenților și să arunce efectiv în aer ideea de tabu. Aspect care mie îmi place, datorită curajului pe care îl au producătorii.
     Din punctul meu de vedere, trailer-ul este foarte reușit, atrage atât atenția, cât și curiozitatea privitorilor. Este plin de efecte, personajul principal apare în diferite ipostaze, fie că vorbim de droguri, țigări, alcool sau cum le-am numi noi: tentații. Toate acestea se leagă, formează un amalgam de trăiri și experiențe acumulate pe parcursul celor patru ani de liceu, formând o simetrie în care, dacă te pierzi, te întorci de unde ai plecat. Nu ai cum să le ignori! Sunt probleme care se întâmplă, dacă nu te poți stăpâni pe tine însuți și tentația. Fii cu ochii în patru și nu te lăsa păcălit, anturajul te schimbă numai dacă tu îți dorești să o facă!
     Eu am fost acolo, am trecut prin asta, știu "cu ce se mănâncă", iar experiența liceului e istorie. Istorie pe care am învățat-o. Am văzut oameni copleșiți, care nu se mai puteau ține pe picioare, care se îmbătau înainte de a începe petrecerea. Marijuana. Puști în nirvana care fumau țigară după țigară. Cluburi ticsite de fum, podea manjoasă și fețe amețite. Copilării sfârșite prea devreme. Anturaje proaste, copii ușor influențabili și generații în declin.
     Nu. Ăsta. Este. Viitor.
     Ceea ce veți învăța din acest film, este că totul trebuie făcut cu măsură, cu un scop. Numai așa vei căpăta experiență, știind asfel de ce să te ferești. Nu te lăsa influențat! Fii pe cont propriu și distrează-te cu cap și lumea o să fie a ta!
# tuosăfiibineoricearfipelume
# învațăsăalegi
# lumeaeata


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu