vineri, 15 noiembrie 2013

Fă-mă să te iubesc!

     Mă simt atrasă de tine, vino, vreau să simt cum mă atingi, sa mă îmbăt cu parfumul tău și să ne invăluiască mirosul de amor. Sărută-mă, şopteşte-mi la ureche ce doreşti să faci cu mine, în timp ce mâinile tale îmi descoperă trupul gol. Descifrează-mă. Îmbolnăveşte-mi inima și vindec-o cu iubire. Dereglează-mi fiecare celulă componentă a corpului, doar printr-o singură atingere tandră. Respinge-mă, ca mai apoi să mă ademenești iar. Fa-mă să mă pierd în ochii tăi verzi ca într-un abis al speranțelor deşarte. Innebunește-mă. Fa-mă să cred că eşti parte din mine. Absoarbe-mi fiecare trăire și sentiment. Redă-mi nodul în gât care îmi opreşte respiraţia. Fa-mă să cred în tine, să te visez. Fii egoist! Smulge-mi suflarea! 
      Sărută-mă ca și cum ar fi pentru ultima dată. Invadează-mi spaţiul și respiră-mi aerul. Lasă-mă să te seduc. Să te hipnotizez cu ochii mei mari și plini de mister. Să îţi sărut gâtul, să îmi simţi buzele cărnoase. Să îţi transmit fiori. Să te fac să îţi aminteşti de mine. Să te fac să mă iubeşti. Să te fac să nu mă uiți. Niciodată.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu