marți, 19 noiembrie 2013

Azi nu fac nimic.

     Sunt zile în care îmi doresc să nu mă fi trezit din somn. Zile când nu văd niciun rost în a-mi scoate capul din carapace. Sunt dezamăgită de lumina care pătrunde prin perdeaua găurită strategic pentru a lăsa razele soarelui să se răsfrângă asupra cearceafului meu. Nu am motive să mă ridic din pat. Sunt neputincioasă, sunt moartă pentru patrie, dar nici nu intenționez să fiu altfel.
     Consider că îmi permit un moment de relaxare, pentru a-mi face ordine prin gânduri și pentru a căuta ceva pentru care merită să mă trezesc și să trăiesc. Îmi stabilesc de la inceput limitele și îmi cunosc abilitățile pe care le voi pune la bătaie, când voi fi pregătită să lupt pentru a face o schimbare. Din punct de vedere mental, trebuie să clarific dacă sunt în stare să merg mai departe, dacă sunt pregatită să urăsc, să accept, să iubesc sau să mint. Trebuie să privesc cu detașare, pentru a nu fi demoralizată total, ca mai apoi să am puterea să mă ridic de jos și să o iau de la capăt. Merg cu pași mari și hotărâți înainte, conștientă că nu îi pot mulțumi pe toți și mă pregătesc pentru orice, deoarece viața este imprevizibilă.
     Nu pot gândi sută la sută limpede acum, propria rațiune îmi joacă feste, dar totuși nu m-a oprit din a lua o decizie finală. După nenumărate dezbateri și pledoarii ale gândirii mele, mai mult sau mai puțin inteligente, am ajuns la concluzia că nu are rost să mă ridic. Măcar azi, azi fiind una din acele zile când simt nevoia să vegetez, eu și creierul meu.
     Și până la urmă merită cineva efortul meu? Tot ce apreciez eu, ce este sincer și mai de preț la oameni este pe cale de dispariție. În viață, noțiunea de respect, simpatia, iubirea sau chiar durerea oamenilor a dispărut. Nu prea mai există oameni corecți, sinceri sau de încredere. Nu am pentru ce și nici pentru cine să mă zbat. Nu vezi că tot în lumea asta se rezumă la avere? Nu la ce ai fost, ce ai devenit sau ce vei fi. Nu, fraților, ce produci este cheia pentru a fi luat în seamă și, în general ,dacă nu produci capital, ești complet nesemnificativ. Dar tu, măcar tu, cititorule, fii conștient că pe bani și-a pus amprenta diavolul și nu îi lăsa să te controleze! Mai bine fă ca mine, măcar azi, nu te ridica din pat și nu te gândi la oameni și la obsesiile lor stupide și materialiste, stai calm și mental fii tare. E tot ce ai nevoie în momentul ăsta, pentru a nu ceda psihic.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu